I det dagliga arbetet följer vi detta, då det baseras på Grundias unika värdegrund. Internt ALLM:ar vi i jobbet, vilket innebär att samtliga medarbetare inklusive chefer, praktiskt omsätter värdegrunden i praktiken och låter den vara vägledande. Vårt lednings- och kvalitetssystem möjliggör ett praktiskt och långsiktigt förbättringsarbete med förankring i Grundias värdegrund.
ANSVAR, LYHÖRDHET, LÅNGSIKTIGHET.
Med ett ständigt växande MERVÄRDE för våra kunder, oss själva och andra.
A – Ansvar | Varje individ i Grundia måste ta fullt ansvar för hans/hennes förehavanden. |
L – Långsiktighet | Varje individ I Grundia måste alltid agera och fatta beslut baserade på den långsiktiga effekten. |
L – Lyhördhet | Vi lyssnar noga på våra kunder, medarbetare och andra människor runt omkring oss. Vi är också uppmärksamma på vad de säger och ibland också på vad de inte alls säger – men menar. |
M – Mervärde | När vi fokuserar på ALL, skapas ett mervärde för alla inblandade. |
L – Långsiktighet
Varje individ I Grundia måste alltid agera och fatta beslut baserade på den långsiktiga effekten.
L – Lyhördhet
Vi lyssnar noga på våra kunder, medarbetare och andra människor runt omkring oss. Vi är också uppmärksamma på vad de säger och ibland också på vad de inte alls säger – men menar.
M – Mervärde
När vi fokuserar på ALL, skapas ett mervärde för alla inblandade.